Kursinnhold

  • 1

    2.1 Kundereisen

    • 2.1.1 Hva skal til for å lage gode kundeopplevelser?

    • 2.1.2 Oppgave: Lag en personas

    • 2.1.3 Oppgave: Tegn en kundereise

    • 2.1.4 Oppgave: Lag en enkel prototype

    • Tilbakemelding om kurset

  • 2

    2.2 Hvordan nå forskjellige målgrupper?

    • 2.2.1 Innholdsmarkedsføring

    • 2.2.2 Refleksjonsspørsmål: Hva har fungert til nå?

    • 2.2.3 Oppgave: Hvor godt kjenner du målgruppen din sin kjøpsreise?

    • 2.2.4 Oppgave: Skap innhold - lek

    • 2.2.5 Oppgave: Planlegging av innhold og måling av suksess

    • 2.2.6 Oppgave: Value Proposition Canvas

    • Tilbakemelding om kurset

  • 3

    Ytterlige ressurser

    • Verktøykasse

Kursholder

Labs.

Stine Karlsen

Stine har jobbet med design, konseptutvikling og kommunikasjon siden 1997. Hun er designutdannet med påbygning innen ledelse, merkevareledelse og Design Thinking. Hun er et sterkt bindeledd mellom kunde og byrå. Hun har erfaring som byråleder, kursholder, foredragsholder og mentor innen forretningsutvikling, og leder innen prosessmetodikk. Labs. er et digitalt konsulentselskap som skaper fremtidens kundeopplevelser.

Labs.

Ingrid Ryland

Ingrid har en bachelor i markedsføring og en master i økonomi og administrasjon. Hos Labs er Ingrid involvert i kommunikasjons- og annonseaktiviteter i sosiale medier fra A til Å.